Зміна підходів до обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду, передбачає і зміну технологій, і скорочення документообігу, і зміну підходів в організації роботи. Однією з новацій, впроваджених минулого року, стало електронне пенсійне посвідчення. На сьогодні в Полтавській області вже понад 10 тис. громадян користуються цим унікальним документом, який, з одного боку, є пенсійним посвідченням, а з другого – платіжною банківською карткою. Він дає змогу не тільки отримати пенсію, оплатити послуги онлайн, а й повністю користуватися всіма державними електронними сервісами.
Управління Казначейства повідомляє, що відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 27.06.2018 № 216 «Про організацію роботи самостійних структурних підрозділів Державної казначейської служби України та головних управлінь Державної казначейської служби України при переході на централізовану модель виконання дохідної частини бюджетів», закінчився перехідний період роботи органів ДКСУ у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів за доходами.
Одним з важливих напрямків роботи для збільшення надходжень Пенсійного фонду України є легалізація зарплат та трудових відносин.
- Нормативнi документи
- Центр надання адміністративних послуг
- Соціальні гарантії ветеранам і членам їх сімей
- Персональний кабінет
- Архів електронних петицій
- Послуги архівного відділу
- Графік прийому громадян депутатами міськради
- Бюджет міської ТГ
- Стратегія розвитку міста
- Фотосюжети
- Енергозбереження та енергоефективність в житловій сфері