Вебпортал portal.pfu.gov.ua надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
формування запитів на попередню підготовку документів можливість подачі скарг ·запис на прийом до фахівців Фонду
Для зручності громадян процедура реєстрації на Вебпорталі максимально спрощена:
1. Звернутись до територіального органу Пенсійного фонду України для оформлення заяви (у разі необхідності, фахівці фонду допоможуть Вам у її заповненні)
Оформити заяву Ви можете удома, зайшовши на сайт: http://portal.pfu.gov.ua в розділ «Нормативні документи» і обравши необхідну форму заяви:
Для громадянина;
Для юридичної особи (страхувальника).
Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду.
Після чого друкується розписка про одержання заяви особою або страхувальником, а також (важливо !!!) «реєстраційний код».
Цей код необхідний Вам для реєстрації на Вебпорталі, отже, зберігайте його в таємний до моменту закінчення реєстрації!
2. Завершити реєстрацію необхідно зайшовши на Вебпортал Пенсійного фонду в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua) обравши пункт меню «Реєстрація на порталі».
Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
На введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Вебпорталу про успішне закінчення реєстрації, після чого на Вебпорталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного Фонду.
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Вебпорталі «Вхід».
Реєстрація на Вебпорталі здійснюється тільки один раз!
Заступник начальника Головного управління Оксана МИСИК