До уваги пільговиків!

Що варто знати про монетизацію пільг?


З 1 жовтня 2019 року запроваджено монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг, яка  включає в себе два механізми надання пільг: у грошовій безготівковій та готівковій формі. У жовтні 2019 року пільги у безготівковій формі призначені без звернення пільговика!!!


Для пільгових категорій громадян розмір пільгової знижки на оплату житлово-комунальних послуг, в межах встановлених соціальних нормативів, залишається незмінним.


Як проводити оплату житлово-комунальних послуг з урахуванням пільги?


Перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі надавачам послуг проводиться через АТ “Ощадбанк”. Все відбувається автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для АТ “Ощадбанк” формують он-лайн платіжку пільговика. Банк згідно з наданою інформацією перераховує їм пільгу (до 18 числа наступного місяця). Про стан проведених розрахунків за послуги та про те, скільки залишається заплатити за житлово-комунальні послуги, АТ “Ощадбанк” одразу інформуватиме пільговика смс-повідомленням на номер мобільного телефону.




Важливо! Перерахування коштів за надані пільги (в межах загальної суми пільг, визначених законодавством) буде проводитися у встановленій законодавством послідовності, а саме за:


  1) опалення (теплопостачання, газо- або електропостачання);
  2) гаряче водопостачання;
  3) централізоване водопостачання та водовідведення;
  4) постачання електричної енергії на освітлення;
  5) постачання природного газу для приготування їжі та підігріву води;
  6) вивезення побутових відходів;
  7) послуги з управління багатоквартирним будинком;
  8) внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.


Звертаємо увагу, що оплата за комунальні послуги проводиться безпосередньо пільговиком після отримання смс-повідомлення, а саме у сумі, яка зазначена в смс-повідомленні (це різниця між вартістю фактично спожитих послуг та перерахованою сумою пільги). За отриманням додаткової інформації з питань щодо призначення та визначення розміру пільг ви може звернутись до  управління соціального захисту населення, за  місцем отримання пільг:


Телефони постійної гарячої лінії: 0971107003 та 0992441445