Якщо закінчується термін дії ЕПП
ЕПП(електронне пенсійне посвідчення) — це документ, так би мовити, два в одному: пенсіонери використовують його як пенсійне посвідчення, і як банківську картку. Таке посвідчення видає банк, і термін його дії як банківської картки визначає саме банк. Справді, такі електронні пенсійні посвідчення випускають вже три роки, і наближається час, коли закінчується термін їх використання саме як банківської картки. Хвилюватися із цього приводу не потрібно, адже це нормальна практика: усі знають, що через певний період банківську картку потрібно поновлювати. Водночас термін дії ЕПП як пенсійного посвідчення здебільшого є безстроковим (наприклад, якщо пенсіонер одержує пенсію за віком). Відповідно ми передбачаємо автоматичне поновлення, тобто продовження, дії такого документа.
Яким чином це відбувається?
За два місяці до закінчення терміну використання ЕПП як банківської картки банк надаватиме Пенсійному фонду списки ЕПП, термін дії яких завершується. Щоб не створювати людям зайвих проблем і пенсіонери повторно не зверталися у Фонд з цього приводу, ми будемо самі ініціювати перевиготовлення відповідних документів. Тобто формуватимемо відповідні  замовлення і надсилатимемо в Ощадбанк. А Ощадбанк, зі свого боку, надаватиме таким посвідченням спеціального статусу — документів, які готують до повторного випуску. Інакше кажучи, таке ЕПП буде чинним документом доти, доки особа отримає нове. 
Коли документ виготовлять, його передадуть у те відділення Ощадбанку, у якому цей документ видавали попереднього разу. Тобто збережеться та логістика, яку було визначено під час первинної видачі документа. Ощадбанк надсилатиме людині СМС-повідомлення такого характеру: шановний пенсіонере, ви маєте прийти в таке-то відділення банку такого-то дня, здати старе електронне пенсійне посвідчення — банківську картку й отримане нове. Попередній документ вилучать і знищать, а новий буде активовано. Це загальний порядок автоматичного поновлення ЕПП.
З автоматичною процедурою все зрозуміло. Але, мабуть, виникають ситуації, коли людина матиме сама звернутися в Пенсійний фонд повторного випуску документа?
Так. Є обставини, за яких людина має звернутися в Пенсійний фонд із заявою про випуск нового ЕПП. Це потрібно зробити в тому разі, коли пенсіонер хоче отримати посвідчення в іншому відділенні, наприклад, якщо він змінив місце проживання, у зв\'язку з виїздом в інший район чи область. А також разі закінчення терміну дії ЕПП саме як пенсійного посвідчення, тобто коли пенсію призначено на певний термін. Зокрема, це стосується пенсій по інвалідності, які призначають на період, на який встановлено інвалідність, або пенсій у зв\'язку з втратою годувальника, які призначають до досягнення одержувачем певного віку.
Куди звертатися пенсіонерам, якщо електронне пенсійне посвідчення було втрачено або пошкоджено?
У такому разі пенсіонер має звернутися із заявою в установу банку, у якому цей документ було отримано, і через певний час отримати нове ЕПП.

Начальник відділу С. Нестеренко