Впродовж IV кварталу 2017 року до виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради надійшло 407 звернень громадян. 128 звернень отримано під час проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету, 1 звернення отримано за допомогою засобів телефонного зв’язку, 2 – через єдину систему місцевих петицій,  33 – через органи влади, решта звернень надійшли поштою.

  Громадянами було порушено 431 питання. За тематикою порушених питань звернення, які надійшли протягом IV кварталу, стосувалися різних сфер життєдіяльності міста. Найбільш актуальними залишилися питання соціального захисту населення, яких отримано 164. Питання даної тематики залишаються наймасовішими, особливо щодо надання матеріальної допомоги. У порівнянні з ІІІ кварталом  зменшилась кількість звернень з питань комунального господарства (80 звернень проти 91 минулого кварталу). У детальному розрізі даної тематики порушувалися такі питання: плата за житло та комунальні послуги – 11, утримання та ремонт житлового фонду та комунальних мереж – 19, благоустрій прибудинкової території та ремонт доріг – 16, дії та бездіяльність працівників комунальних служб – 2, забезпечення електроенергією –5, опалення та газифікація – 6 та інші питання комунального господарства – 21.

  Кількість звернень з питань питань житлової політики – 55, земельних відносин – 26. Питання дотримання законності та правопорядку підіймались у 10 заявах, робота транспорту та зв’язку – 8 звернень, охорона здоров’я – 6, освіта – 5.

  Із загальної кількості звернень позитивно вирішено 48% від загальної кількості, 52% склали звернення на які заявникам надано аргументовані роз’яснення.

 

 

Завідувач сектору роботи

зі зверненнями громадян                                                                                                        Л.С.Матієнко