Впродовж ІІІ кварталу 2017 року до виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради надійшло 556 звернень громадян. 165 звернень отримано під час проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету, 1 звернення отримано за допомогою засобів телефонного зв’язку, 24 – через органи влади, решта звернень надійшли поштою.

Громадянами було порушено 658 питань. За тематикою порушених питань звернення, які надійшли протягом ІІІ кварталу, стосувалися різних сфер життєдіяльності міста. Найбільш актуальними залишилися питання соціального захисту населення, яких отримано 296. Питання даної тематики залишаються наймасовішими, особливо щодо надання матеріальної допомоги (майже 50% від загальної кількості звернень).

У порівнянні з ІІІ кварталом  дещо зросла кількість питань комунального господарства (91 звернення проти 74 минулого року). У детальному розрізі даної тематики порушувалися такі питання: плата за житло та комунальні послуги – 2, утримання та ремонт житлового фонду та комунальних мереж – 18, благоустрій прибудинкової території та ремонт доріг – 35, дії та бездіяльність працівників комунальних служб – 4, забезпечення електроенергією –1 та інші питання комунального господарства – 31.

Кількість звернень з питань питань житлової політики – 52, земельних відносин – 16. Питання дотримання законності та правопорядку підіймались у 11 заявах, робота транспорту та зв’язку – 5 звернень.

 

 

 

Завідувач сектору роботи

зі зверненнями громадян                                                                   Л.С.Матієнко