Впродовж ІІ кварталу 2016 року до виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради надійшло 485 звернень громадян. 103 звернення отримано під час проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету, 7 звернень отримано за допомогою засобів телефонного зв’язку, 18 подані через розділ «Електронні петиції», решта звернень надійшли поштою.

З урахуванням колективних заяв та електронних петицій до керівництва міста звернулося 1561 громадян, якими було порушено 501 питання. За тематикою порушених питань звернення, які надійшли протягом ІІ кварталу, стосувалися різних сфер життєдіяльності. Найбільш актуальними залишилися питання соціального захисту населення, яких отримано 300. Питання даної тематики залишаються наймасовішими, особливо щодо надання матеріальної допомоги (майже 62% від загальної кількості звернень).

У порівнянні з минулим кварталом цього року, дещо зросла кількість питань комунального господарства (87 звернень). У детальному розрізі даної тематики порушувалися такі питання: плата за житло та комунальні послуги – 10, утримання та ремонт житлового фонду та комунальних мереж – 13, благоустрій прибудинкової території та ремонт доріг – 20,та інші питання комунального господарства – 44 (встановлення газових лічильників, створення ОСББ, відлов бродячих собак, завезення грунту у двори та ін.).

Зменшилась кількість звернень з питань земельних відносин 15 звернень, житлової політики – 27, питань діяльності органів місцевого самоврядування – 17. Питання дотримання законності та правопорядку підіймались у 9 заявах. Кількість звернень з інших питань складає – 46 заяв.

 

 

Завідувач сектору роботи

зі зверненнями громадян                                                               Л.С.Матієнко