На даний час у КП «СпецЕко» на нашому підприємстві діють тарифи на послуги з управління побутовими відходами, які були встановлені рішеннями виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради від 12.03.2024 № 111 «Про встановлення тарифів КП «СпецЕко» у м. Горішні Плавні» та від 12.03.2024 № 112 «Про встановлення тарифів КП «СпецЕко» у селах: Келеберда, Салівка, Карпівка, Махнівка, Петрашівка, Дмитрівка, Кияшки, Кузьменки, Солонці, Базалуки, Гора».

  1. Основними причинами зміни/зростання тарифів є підвищення по наступним елементам собівартості за період 2024-2025 років:

1.1. Матеріальні витрати (ГСМ) зросли у середньому на 21,9%.

Зростання цін на дизельне пальне на 15,0 %, (в діючих тарифах вартість 40,00 грн без ПДВ, в планових тарифах 46,00 грн без ПДВ).

Мастила та оливи, зростання вартості до 24,0 % (в діючих тарифах вартість 90,00 грн без ПДВ, в планових тарифах 111,25 грн без ПДВ в середньому по факту 2024 року).

1.2. Збільшення витрат на оплату праці разом із нарахуванням на 23,9 %, а саме: розмір мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України «Про державний бюджет на 2024 рік» з 1 квітня 2024 року становить 8 000 грн/місяць (в діючих тарифах 7100 грн), зростання на 12,6 %; зростання прожиткового мінімуму  працездатних осіб на 12,8 %; також згідно гарантій в оплаті праці Галузевої угоди п.3.1.2 з 01.04.2024 року мінімальна тарифна ставка робітника 1 розряду встановлюється в розмірі не менше 200 % (в діючих тарифах 180 %), розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, збільшення на 11,1%.

1.3. Рівень зростання інших витрат, а саме: послуги з технічного обслуговування, з ремонту транспортних засобів, сировина і основні матеріали, амортизаційні нарахування становить 98,1 %.

У зв’язку з приєднанням до Горішньоплавнівської територіальної громади сіл Східного старостинського округу Мотрине, Григоро-Бригадирівка, Солошине та організацією збирання (перевезення), видалення побутових відходів виникла необхідність розрахунку тарифів на послугу з управління побутовими відходами.

Розрахунки  тарифів на послуги проведено відповідно до вимог ст. 26, 34 Закону України «Про управління відходами», ст. 4, ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2023 № 1031 «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів», Постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2023р. № 835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами».

Відповідно до вищезгаданих законодавчих актів, нові тарифи будуть діяти з 01.06.2025 року.

 Порівняльна таблиця очікуваних змін тарифів

 

                                  

 

 

№ з/п

 

 

Найменування показників

Діюча вартість  послуги з управління

ПВ за операціями (тариф середньозважений), грн з ПДВ

Планова вартість на послугу з управління

ПВ за операціями (тариф середньозважений до сплати населенням), грн з ПДВ

 

Перевищення, %

1

2

3

4

5

1.

Вартість для населення  на 1 мешканця за місяць в м. Горішні Плавні, грн

 

25,68

 

34,80

 

+ 35,5

2.

Вартість для населення  на 1 мешканця за місяць в с. Келеберда, грн

 

24,84

 

32,22

 

+ 29,7

3.

Вартість для населення  на 1 мешканця за місяць в с. Салівка,

 Карпівка,  Махнівка, Петрашівка, грн

 

26,64

 

 

32,58

 

+ 22,3

4.

Вартість для населення  на 1 мешканця за місяць в с. Дмитрівка, Кияшки, Кузьменки, Солонці, Базалуки, Гора, грн

 

27,54

 

32,88

 

+ 19,4

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

5.

Вартість для населення  на 1 мешканця за місяць в с. Мотрине, Григоро-Бригадирівка, грн

 

-

 

32,88

 

-

6.

Вартість для населення  на 1 мешканця за місяць в с. Солошине, грн  

 

-

 

32,88

 

-

 Метою встановлення тарифів є приведення їх у відповідність до діючого законодавства та до економічно обґрунтованого рівня.

Це є необхідним заходом для належного функціонування комунального підприємства, зокрема для здійснення розрахунків за спожиту електроенергію, сплати податків та безперебійне забезпечення споживачів якісними послугами.

  

Структура тарифів на збирання, перевезення та видалення (захоронення) змішаних, великогабаритних та ремонтних побутових відходів, та на послуги з управління побутовими відходами по м. Горішні Плавні

 

№ з/п

Найменування показників

Операція з вивезення змішаних побутових відходів

Операція з вивезення великогабаритних побутових відходів

Операція з вивезення ремонтних побутових відходів

Операція з видалення (захоронення) побутових відходів

Послуга з управління побутовими відходами

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

1

2

3

4

5

6

7

1

Витрати по елементам:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

Матеріальні витрати

2601,48

29,70

905,16

77,40

734,00

199,89

3490,72

20,98

7731,36

327,97

1.2

Витрати на оплату праці

1299,90

14,84

505,25

43,20

457,25

124,52

1205,64

7,25

3468,04

189,81

1.3

Відрахування на соціальні заходи

285,98

3,27

111,15

9,50

100,59

27,39

265,24

1,59

762,96

41,75

1.4

Амортизаційні відрахування

690,04

7,88

318,75

27,26

10,2

2,78

756,15

4,54

1775,14

42,46

1.5

Інші витрати

1720,35

19,64

427,15

36,52

89,91

24,49

101,14

0,61

2338,55

81,26

2

Прямі витрати

6597,75

75,33

2267,46

193,88

1391,95

379,07

5818,89

34,97

16076,05

683,25

3

Загальновиробничі витрати

155,08

1,77

60,28

5,15

54,55

14,86

143,83

0,86

413,74

22,64

4

Виробнича собівартість

6752,83

77,10

2327,74

199,03

1446,50

393,93

5962,72

35,83

16489,79

705,89

5

Адміністративні витрати

209,54

2,40

81,44

6,97

73,71

20,07

194,35

1,17

559,04

30,61

6

Повна собівартість

6962,37

79,50

2409,18

206,00

1520,21

414,00

6157,07

37,00

17048,83

736,50

7

Плановий прибуток

 

Тариф на послугу з управління побутовими відходами (середньозважений) з ПДВ, грн/м3

 - для населення

95,40

247,20

496,80

44,40

170,59

 - для бюджетних установ та інших споживачів

95,40

247,20

496,80

 

44,40

-

10

Обсяг послуг, тис.м3

87,578

11,695

3,672

166,404

-

Структура тарифів на послугу з управління побутовими відходами

с. Келеберда, с. Салівка, с. Карпівка, с. Махнівка, с. Петрашівка

№ з/п

Найменування показників

Операція з вивезення змішаних побутових відходів з с. Келеберда

Послуга з управління побутовими відходами с.  Келеберда

Операція з вивезення змішаних побутових відходів з с. Салівка

Послуга з управління побутовими відходами с.  Салівка

 

 

Захоронення побутових відходів 

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

1

2

3

4

5

6

7

1

Витрати по елементам:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

Матеріальні витрати

42,52

61,15

3533,24

82,13

62,56

30,92

3553,28

51,90

3490,72

20,98

1.2

Витрати на оплату праці

16,63

23,91

1222,27

31,16

67,98

33,60

1273,62

40,85

1205,64

7,25

1.3

Відрахування на соціальні заходи

3,66

5,26

268,90

6,85

14,95

7,39

280,19

8,98

265,24

1,59

1.4

Амортизаційні відрахування

0

0,00

756,15

4,54

2,57

1,27

758,72

5,81

756,15

4,54

1.5

Інші витрати

0,64

0,92

101,78

1,53

33,98

16,79

135,12

17,40

101,14

0,61

2

Прямі витрати

63,45

91,24

5882,34

126,21

182,04

89,97

6000,93

124,94

5818,89

34,97

3

Загальновиробничі витрати

1,98

2,85

145,81

3,71

8,11

4,01

151,94

4,87

143,83

0,86

4

Виробнича собівартість

65,43

94,09

6028,15

129,92

190,15

93,98

6152,87

129,81

5962,72

35,83

5

Адміністративні витрати

2,68

3,86

197,03

5,03

10,96

5,41

205,31

6,58

194,35

1,17

6

Повна собівартість

68,11

97,95

6225,18

134,95

201,11

99,39

6358,18

136,40

6157,07

37,00

7

Плановий прибуток

8

Тариф на послугу з управління побутовими відходами (середньозважений) з ПДВ, грн/м3

 

 

 

 

 

 

 - для всіх категорій споживачів

117,54

161,94

119,28

163,68

44,40

9

Обсяг послуг, тис.м3

0,695

 

2,023

 

166,404

 

  Структура тарифів на послугу з управління побутовими відходами  с. Дмитрівка, с. Кияшки, с. Кузьменки, с. Солонці, с. Базалуки, с. Гора, Мотрине, Григоро-Бригадирівка

 

№## p/g№ з/п

Найменування показників

Операція з вивезення змішаних побутових відходів з с. Дмитрівка

Послуга з управління побутовими відходами с. Дмитрівка

Операція з вивезення змішаних побутових відходів з с. Мотрине, Григоро-Бригадирівка

Послуга з управління побутовими відходами с. Мотрине, Григоро-Бригадирівка

 

 

 

Захоронення побутових відходів 

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

 

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

1

2

3

4

5

6

7

1

Витрати по елементам:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

Матеріальні витрати

145,58

31,63

3636,30

52,61

60,62

47,54

3551,34

68,52

3490,72

20,98

1.2

Витрати на оплату праці

158,32

34,40

1363,96

41,65

30,53

23,94

1236,17

31,19

1205,64

7,25

1.3

Відрахування на соціальні заходи

34,83

7,57

300,07

9,16

6,72

5,27

271,96

6,86

265,24

1,59

1.4

Амортизаційні відрахування

0,00

0,00

756,15

4,54

0

0,00

756,15

4,54

756,15

4,54

1.5

Інші витрати

80,15

17,42

181,29

18,03

21,94

17,21

123,08

17,82

101,14

0,61

2

Прямі витрати

418,88

91,02

6237,77

125,99

119,81

93,96

5938,70

128,93

5818,89

34,97

3

Загальновиробничі витрати

18,89

4,10

162,72

4,96

3,64

2,85

147,47

3,71

143,83

0,86

4

Виробнича собівартість

437,77

95,12

6400,49

130,95

123,45

96,81

6086,17

132,64

5962,72

35,83

5

Адміністративні витрати

25,52

5,55

219,87

6,72

4,92

3,86

199,27

5,03

194,35

1,17

6

Повна собівартість

463,29

100,67

6620,36

137,67

128,37

100,67

6285,44

137,67

6157,07

37,00

7

Плановий прибуток

8

Тариф на послугу з управління побутовими відходами (середньозважений) з ПДВ, грн/м3

 

 

 

 

 

 

 -  для всіх категорій споживачів

120,80

165,20

120,80

165,23

44,40

9

Обсяг послуг, тис.м3

4,602

 

1,275

 

166,404

 

 

Структура тарифів на послугу з управління побутовими відходами  с. Солошине

 

№ з/п

Найменування показників

Операція з вивезення змішаних побутових відходів з  с. Солошине

 

Послуга з управління побутовими відходами с. Солошине

 

Захоронення побутових відходів 

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

тис. грн. на рік

грн/м3

1

2

3

4

5

1

Витрати по елементам:

 

 

 

 

 

 

1.1

Матеріальні витрати

63,39

50,85

3554,11

71,83

3490,72

20,98

1.2

Витрати на оплату праці

27,99

22,45

1233,63

29,70

1205,64

7,25

1.3

Відрахування на соціальні заходи

6,16

4,94

271,40

6,53

265,24

1,59

1.4

Амортизаційні відрахування

0

0,00

756,15

4,54

756,15

4,54

1.5

Інші витрати

20,11

16,13

121,25

16,74

101,14

0,61

2

Прямі витрати

117,65

94,37

5936,54

129,34

5818,89

34,97

3

Загальновиробничі витрати

3,33

2,68

147,16

3,54

143,83

0,86

4

Виробнича собівартість

120,98

97,05

6083,70

132,88

5962,72

35,83

5

Адміністративні витрати

4,51

3,62

198,86

4,79

194,35

1,17

6

Повна собівартість

125,50

100,67

6282,57

137,67

6157,07

37,00

7

Плановий прибуток

8

Тариф на послугу з управління побутовими відходами (середньозважений) з ПДВ, грн/м3

 

 

 

 

 -  для всіх категорій споживачів

120,80

165,23

44,40

9

Обсяг послуг, тис.м3

1,247

 

166,404

 

Зауваження та пропозиції від фізичних осіб, бюджетних установ та інших споживачів щодо зазначеної інформації приймаються за адресою: м. Горішні Плавні, вул. Соборна,1, e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 09.05.2025 року.