Для міграційної служби Полтавщини важливо отримувати від громадян зворотній зв`язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються.

Також нагадаємо, кожен відвідувач може взяти участь у громадському опитуванні та висловити свою думку щодо якості обслуговування у конкретному територіальному підрозділі.

Для цього потрібно лише відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, у електронний сервіс «Громадське опитування» та залишити свій відгук. Наразі індивідуальні QR-коди розроблені для всіх територіальних підрозділів міграційної служби та розміщені на спеціальних інформаційних листівках у загальнодоступних місцях.

До відома. За минулий 2024 рік в електронному сервісі «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» залишили відгук понад 1168 відвідувачів, які отримали послуги у підрозділах УДМС у Полтавській області, жоден залишений відгук та пропозиція не залишилися поза увагою.

Дякуємо усім учасникам опитувань за небайдужість та висловлену позицію – вони допомагають робити надання адміністративних послуг ДМС більш якісними та комфортними.

 Виникли питання – звертайтесь за номером телефону «гарячої лінії» (0532)60-89-69, у соціальній мережі Facebook Міграційної служби Полтавської області за посиланням https://www.facebook.com/udmspl

УДМС у Полтавській області