ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО МОНЕТИЗАЦІЮ ПІЛЬГ?

З 1 жовтня 2019 року запроваджено монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг, яка  включає в себе два механізми надання пільг: у грошовій безготівковій та готівковій формі.

З 1 жовтня 2019 року пільги у безготівковій формі будуть призначені без звернення пільговика!!!

За бажанням пільговика, для отримання пільг у готівковій формі з початку опалювального періоду, необхідно до 15 жовтня подати до управління соціального захисту населення відповідну заяву. Наступний термін подачі заяв до 15 травня – в такому разі пільги готівкою надаватимуться з початку неопалювального періоду. 

Для пільгових категорій громадян розмір пільгової знижки на оплату житлово-комунальних послуг, в межах встановлених соціальних нормативів, залишається незмінним.

Змінюється лише механізм перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі. 

З 1 жовтня 2019 року перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі надавачам послуг буде проводитися через АТ “Ощадбанк”.

Ощадбанком буде проводиться щомісячно (до 18 числа наступного місяця) перерахування коштів за надані пільги на рахунок підприємств-надавачів комунальних послуг.

Протягом доби після перерахування коштів АТ “Ощадбанк” направить пільговику смс-повідомлення про стан проведених розрахунків за послуги з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.

Важливо, перерахування коштів за надані пільги (в межах загальної суми пільг, визначених законодавством) буде проводитися у встановленій законодавством послідовності, а саме за:

1) опалення (теплопостачання, газо- або електропостачання);

2) гаряче водопостачання;

3) централізоване водопостачання та водовідведення;

4) постачання електричної енергії на освітлення;

5) постачання природного газу для приготування їжі та підігріву води;

6) вивезення побутових відходів;

7) послуги з управління багатоквартирним будинком;

8) внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

Інформація про суми, які необхідно сплатити за житлово-комунальні послуги, буде щомісячно надаватися АТ “Ощадбанк” у смс-повідомленні, яке направлятиметься на номер мобільного телефону.

Зразок смс-повідомлення









Звертаємо увагу, що оплата за комунальні послуги проводиться безпосередньо пільговиком після отримання смс-повідомлення, а саме у сумі, яка зазначена в смс-повідомленні (це різниця між вартістю фактично спожитих послуг та перерахованою сумою пільги).

В наведеному прикладі до оплати – вартість холодної води в сумі 133,70 грн

НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРОВОДИТЬСЯ:

• З питань щодо призначення та визначення розміру пільг – управлінням соціального захисту населення, за  місцем отримання пільг:

вул. Миру, б. 29 (колишній д/с «Світлячок»), к. 11 тел. 44572, тел. гарячої лінії: 0971107003, 0992441445

• З питань щодо перерахування банком коштів за надані пільги організаціям-надавачам комунальних послуг – АТ “Ощадбанк”: (контакт-центр 0 800 210 800);

•  З питань щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – підприємствами-надавачами комунальних послуг.

Після закінчення опалювального сезону зекономлені кошти на рахунку для виплати пільг, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються пільговикам шляхом перерахування коштів на поточні рахунки АТ “Ощадбанк”, про що банк інформує пільговика шляхом надсилання смс-повідомлень.


Відповідно до пункту 19 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі пільговик зобов’язаний повідомляти структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на надання пільг (у разі зміни складу сім’ї, адреси місця проживання тощо).