Послуги роботодавцям надаються безоплатно 


Надання послуг роботодавцям – один з пріоритетних напрямків діяльності Державної служби зайнятості. Що стоїть за цією фразою? Соціальне партнерство, засноване на взаємовигідній співпраці та соціальній відповідальності. Адже мета у нас одна: досягнення загального блага громади через забезпечення продуктивної зайнятості в регіоні та країні в цілому. 


Роботодавці впроваджують господарську діяльність, створюють чи зберігають (що не меш важливо!) робочі місця, заробляють самі та надають таку можливість своїм працівникам, сплачують податки в державний бюджет і розвивають економіку.


Побудова довірливих стосунків із роботодавцем, обізнаність про його кадрові потреби, специфіку економічної діяльності; підбір унікального комплексу послуг відповідно до його запиту; надання послуг на високопрофесійному рівні з залученням сучасних засобів комунікації - такі функціональні завдання  ставить перед собою Державна служба зайнятості.


Для досягнення зазначених цілей служба зайнятості пропонує роботодавцям широкий спектр безоплатних послуг, серед яких особливої уваги заслуговують: рекрутинг, професійне навчання працівників, аутплейсмент, інформаційно-консультаційні послуги. 


Зупинимось більш детально на кожній із них.


Так, рекрутинг включає:

  • консультування щодо специфіки локального ринку праці;

  • вивчення кадрових потреб роботодавця (поточних і перспективних );

  • визначення вимог до кандидатів та умов найму; 

  • пошук та підбір персоналу для тимчасових робіт чи постійного працевлаштування

У разі, коли роботодавець зацікавлений у підвищенні кваліфікації чи спеціалізації наявних та майбутніх працівників, доречною стає послуга служби зайнятості професійне навчання персоналу, а саме: 

  • організація стажування на робочому місці кандидатів з числа безробітних;

  • проведення для працівників курсів цільового призначення;

  • організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних  відповідно до потреби роботодавців.

В ситуації запланованого вивільнення чи звільнення працівників актуальності набуває послуга аутплейсменту, що передбачає:

· консультування керівництва щодо варіантів безконфліктного звільнення працівників;

  • консультування працівників щодо їх подальшого професійного самовизначення й працевлаштування; 

  • допомога працівникам в складанні резюме, супровідних листів, проходження співбесіди. 

  • пошук підходящої роботи.

Інформаційно-консультаційна допомога стане в нагоді, коли планується розширення господарської діяльності або реалізація нових бізнес-проектів.

  • консультування з питань провадження власної справи;

  • інформування про актуальний стан ринку праці, наявний соціально-трудовий потенціал регіону та його розподіл за різними критеріями: фахом, освітою, локацією тощо;

  • надання доступу до каталогу вільних виробничих і невиробничих приміщень.

Державна служба зайнятостіна своєму сайті https://www.dcz.gov.ua/ надає роботодавцям можливість самообслуговування та швидкого пошуку необхідної інформації з питань зайнятості. Он-лайн-сервіс «Електронний кабінет роботодавця», розміщений на сайті, дозволяє дистанційно:

  • подавати звітність до центру зайнятості;

  • створювати оголошення про наявні вакансії;

  • переглядати стан укомплектування заявлених вакансій та кількість претендентів на роботу за направленням служби зайнятості; 

  • моніторити договори на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру, працевлаштування після професійного навчання,

  • здійснювати самостійно пошук актуальних резюме шукачів роботи та інше. 

Для зручності своїх клієнтів, служба зайнятості представлена також в найпопулярніший на сьогодні соціальній мережіFacebookДо речі, на сторінці Полтавського обласного центру зайнятості у Facebook можна ознайомитись з новинами обласної служби та отримати цікаву інформацію.

Читайте більше корисної та цікавої інформації на нашому сайті ➡️ https://www.facebook.com/KomcomolCZ/

 #ДЦЗ#Служба_зайнятості#ПолтавськийОЦЗ