25 травня у великій залі Горішньоплавнівської міської ради міський голова Дмитро Биков провів чергове засідання виконавчого комітету міської ради. 


Члени виконавчого комітету розглянули питання гуманітарного та соціального напрямків. Порушили клопотання перед Полтавською ОДА для внесення подання Президенту України щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» нашій землячці Людмилі Шаповал, яка народила й виховує 6 дітей. 


Опрацювали проєкти рішень служби у справах дітей, сім’ї та молодіжної політики  про підтвердження місця проживання малолітніх дітей для тимчасового виїзду за межі України, про надання статусу та встановлення піклування над неповнолітніми, про визначення способу участі батьків у вихованні малолітніх дітей, про встановлення опіки над житлом неповнолітньої, про дозвіл на здійснення правочину стосовно житла неповнолітньої дитини.


Ухвалили уточнені індикативні прогнозні показники бюджету Горішньоплавнівської міської територіальної громади на 2022-2023 роки. При здійснені прогнозу бюджету на 2022-2023 роки застосовані основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України та Горішньоплавнівської міської територіальної громади на відповідні роки. Індикативні показники бюджету Горішньоплавнівської міської територіальної громади на 2022 і 2023 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності на відповідний період та формування показників проєкту бюджету Горішньоплавнівської міської  територіальної громади. У ході розгляду питання міський голова повідомив, що у 2021-2022 роках заплановано здійснити місцеве внутрішнє запозичення. Кредитну угоду планують укласти з Акціонерним Товариством «Державний експортно-імпортний банк України» на 22 млн грн на реалізацію проєкту з реконструкції частини вул. Миру від вул. Гірників до просп. Героїв Дніпра.


Розглянули питання житлово-комунального господарства. Начальник відділу водо-, теплопостачання, транспорту, зв’язку та енергетики ДЖКГ Жанна Неклюдова прозвітувала про роботу житлово-комунальних підприємств міста в опалювальний період 2020-2021 років та завдання з підготовки до наступного опалювального періоду. Тривалість опалювального періоду склала 150 діб. Упродовж звітного періоду на котельнях і теплових мережах міста були відсутні аварійні ситуації, які могли б призвести до припинення надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання більше ніж на 6 годин. Теплоносій подавався згідно із затвердженим температурним графіком. Виконані у 2020 році енергоефективні заходи зменшили витрати кожного співвласника на оплату за опалення, поліпшили якість та комфорт проживання співвласників багатоквартирних будинків. Зокрема, після встановлення ІТП економія теплової енергії в будинку № 86 по просп. Героїв Дніпра склала 21,5%; у будинку № 18 по просп. Героїв Дніпра – 30%. У планах - впровадження ІІ етапу реконструкції центральної міської котельні по пров. Енергетиків, 31, яким передбачено встановлення біопаливного котла потужністю 7 МВт для забезпечення споживачів гарячою водою. Проєкт виконується в рамках кредитного договору із Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО). Протягом опалювального періоду здійснювалися перевірки бюджетних установ щодо дотримання температурного режиму, надавалися рекомендації щодо скорочення витрат теплової енергії. За результатами опалювального періоду 2020-2021 років комунальні підприємства міста забезпечили необхідний рівень підготовки житлового фонду та об’єктів соціально-культурного призначення до роботи в зимовий період. Інформацію про роботу житлово-комунальних підприємств міста в опалювальний період 2020-2021 років взяли до відома, затвердили заходи з підготовки житлово-експлуатаційних і комунальних підприємств до роботи в опалювальний період 2021-2022 років.


У зв’язку зі зміною законодавчих актів (ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», постанови КМУ № 1010 від 26.07.2006 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»), зміною вартості складових тарифів (збільшення фонду оплати праці через зростання рівня мінімальної заробітної плати на 43,8%; зростання витрат на паливно-мастильні матеріали на 30%) КП «СпецЕко» було вимушене переглянути тарифи. Із 01.06.2021 встановили тарифи КП «СпецЕко» на послуги з поводження з твердими побутовими відходами з ПДВ для населення – 19,68 грн за 1 місяць на 1 мешканця. На послугу вивезення і захоронення твердих побутових відходів: для бюджетних установ – 84,72 грн/1м³; для інших споживачів – 110,70 грн/1м³. На послугу вивезення і захоронення великогабаритних побутових відходів: для бюджетних установ – 201,90 грн/1м³; для інших споживачів – 263,40 грн/1м³. На послугу вивезення і захоронення ремонтних побутових відходів: для бюджетних установ – 426,84 грн/1м³; для інших споживачів – 556,80 грн/1м³. Встановили тарифи на послуги з поводження з рідкими побутовими відходами з ПДВ: для населення – 156,00 грн/1м³ (пільговий 50% - 78,00 грн/1м³); для бюджетних установ – 160,14 грн/1м³; для інших споживачів – 208,80 грн/1м³. 


У зв’язку із приєднанням Дмитрівської сільської громади до Горішньоплавнівської територіальної громади встановили для сіл Дмитрівки, Кияшків, Кузьменків, Солонців, Базалуків, Гори тарифи КП «СпецЕко» на послуги з поводження з твердими побутовими відходами з ПДВ для населення – 20,30 грн за 1 місяць на 1 мешканця; для бюджетних установ – 124,32 грн/1м³; для інших споживачів – 162,30 грн/1м³. На послуги з поводження з рідкими побутовими відходами з ПДВ: для населення – 209,40 грн/1м³ (із дотацією 104,70 грн/1м³); для бюджетних установ – 214,98 грн/1м³; для інших споживачів – 280,50 грн/1м³. Рішення набуває чинності з 01.06.2021 р. 

Опрацювали низку питань економічного розвитку, майнових та природних ресурсів.  Директор КП «СпецЕко» Сергій Карацюба доповів про результати фінансово-господарської діяльності КП «СпецЕко» за 2020 рік та І квартал 2021 року. За рахунок коштів місцевого бюджету у 2020 році придбано контейнери на 1,1 м3 - 609 тис. грн; контейнери на 7 м3 - 211 тис. грн; контейнери на 240 л – 100 тис. грн; урни – 730 тис. грн; багаторічні дерева та кущі на загальну суму 1,3 млн грн. За власні кошти КП «СпецЕко» у 2020 році придбано мототрицикл триколісний вантажний - 130  тис. грн, станок вертикально-свердлильний - 30 тис. грн, бензоінструмент та комплектуючі - 249 тис. грн, грунтофрезу – 17 тис. грн, всмоктуючий подрібнювач – 7 тис. грн та інше. Із квітня 2020 року підприємству надано право на здійснення перевезень пасажирів на міському автобусному маршруті № 29 «Південний-Низи». Загальна сума доходів становить 102,8%, загальна сума витрат - 103,9%. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників зросла до 10 893 грн. Дохід від діяльності комунального підприємства за І квартал 2021 року в порівнянні з І кварталом 2020 року збільшився на 0,6% за рахунок розширення видів робіт та послуг. Загальні витрати в І кварталі 2021 року в порівнянні з І кварталом 2020 року зросли на 0,8%. 


Заслухали звіт директора КП «Спеціалізоване підприємство ритуальних та похоронних послуг «Вічність» Валерія Івлєва про результати фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за 2020 рік та І квартал 2021 року. У результаті фінансово-господарської діяльності за 2020 рік отримано прибуток у розмірі 56 тис. грн. За І квартал 2021 року підприємство отримало збиток 326 тис. грн. Середньомісячна заробітна плата у 2020 році склала 11 038 грн, у І кварталі 2021 року - 13 787 грн. Відповідно до стратегічних напрямків діяльності на території підприємства обладнано автономну автомийку для санітарної обробки службових машин, встановлено навіс для службових машин, для обслуговування кладовищ Дмитрівського та Східного старостинських округів придбано причіп, для інвентаризації та оцифрування місць поховань на міському кладовищі закуплено фотокамеру (оцифровано 80% місць поховань), виконано ремонт мережі освітлення в адміністративній будівлі по вул. Космонавтів, 2 та в цеху, встановлено твердопаливний котел, сучасний касовий апарат.


Звіти директорів комунальних підприємств про результати фінансово-господарської діяльності за 2020 рік та за І квартал 2021 року взяли до відома. Визнали роботу трудових колективів на чолі з директорами злагодженою й конструктивною.     


Розглянули й погодили низку проєктів рішень щодо списання основних засобів з балансу комунальних підприємств, питання цивільного захисту, мобілізаційної роботи та охорони праці, житлові питання.