06 серпня в стінах Горішньоплавнівської міської ради за участі фахівців Проекту ПРОМІС відбулося перше засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії міста Горішні Плавні. Метою спільної роботи є створення бренду Горішніх Плавнів, що підкреслить його унікальність, підвищить конкурентоспроможність, інвестиційну та туристичну привабливість міста.
У роботі засідання участь взяли перший заступник міського голови Олександр Чуприна, секретар Горішньоплавнівської міської ради Сергій Дорота, заступник голови робочої групи, заступник міського голови Юрій Муха, заступник міського голови Надія Угнічева, керуючий справами виконкому Світлана Калашнік, муніципальний координатор впровадження Проекту від Горішніх Плавнів, директор департаменту економічного розвитку та ресурсів Ольга Овчиннікова, депутати міської ради, представники структурних підрозділів Горішньоплавнівської міської ради, виконавчого комітету, громадських організацій, бізнесу, ЗМІ.
Проект ПРОМІС представляли головний експерт, керівник групи експертів Ігор Лепьошкін, регіональний координатор у Полтавській області Ірина Дудка, консультанти Лариса Оленковська та Валентина Затишняк.
Перший заступник міського голови Олександр Чуприна привітав учасників засідання, наголосив на необхідності розробки маркетингової стратегії, побажав плідної роботи. «Маркетинг та брендинг міст є поширеною практикою у світі, над якою сьогодні активно працюють і українські міста. Завданням робочої групи є формування власного бренду Горішніх Плавнів, що допоможе нам ефективно використовувати потенціал міста, просувати його, залучати в економіку додаткові кошти та покращувати рівень життя мешканців», - зауважив заступник голови робочої групи Юрій Муха.
У ході засідання робоча група вивчила особливості маркетингу та брендингу міст, обговорила проблемні питання позиціонування Горішніх Плавнів у сучасних умовах, визначила цільові аудиторії стратегії і невикористані ресурси для формування іміджу міста. На першому засіданні консультанти Проекту ПРОМІС представили дорожню карту розробки маркетингової стратегії міста Горішні Плавні, що складається з двох етапів: позиціонування міста та маркетингової комунікації. Передбачається проведення 3 спільних засідань, роботу над маркетинговою стратегією планують завершити у січні 2020 року.
По завершенню роботи головний експерт Проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін підбив підсумки: «Вважаю, що сьогодні ми продемонстрували високий результат співпраці, досягли поставленої мети та порозуміння в питаннях іміджевих потреб міста, намітили подальші кроки нашої роботи. Дякую членам робочої групи за ідеї та плідну співпрацю».