13 грудня в малій залі Горішньоплавнівської міської ради в рамках Проєкту ПРОМІС відбулося чергове засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії міста Горішні Плавні. 


Участь у роботі засідання брали заступник голови робочої групи, заступник міського голови Юрій Муха, секретар Горішньоплавнівської міської радиСергій Дорота, заступник міського голови Надія Угнічева, керуючий справами виконкому Світлана Калашнік, представники галузі освіти, культури, соціального захисту, економічного розвитку, містобудування, самоврядування, бізнесу, депутати Горішньоплавнівської міської ради, ЗМІ.


Проєкт ПРОМІС представляли консультанти Лариса Оленковська та Валентина Затишняк, регіональний координатор у Полтавській області Ірина Дудка.


У ході зустрічі учасники засідання обговорили результати опитування представників громади щодо бачення Горішньоплавнівської громади як об’єкту маркетингу, опрацювали концепцію бренду міста та її основні цільові групи, розглянули методи просування бренду в міському середовищі. 


По завершенню засідання заступник голови робочої групи, заступник міського голови Юрій Муха подякував представникам громади й фахівцям Проєкту ПРОМІС за плідну співпрацю, метою якої було створення бренду Горішніх Плавнів, що підкреслить його унікальність, підвищить конкурентоспроможність, інвестиційну та туристичну привабливість міста.