До уваги жителів області!
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року № 21 „Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя” в Полтавській області утворено комунальну бюджетну установу „Обласний контактний центр” Полтавської обласної ради як суб’єкта Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (НСОЗ).
Прийом дзвінків від жителів області здійснюється за безкоштовним телефонним номером 0-800-502-230 та на електронну адресу
(
Телефонна лінія працює з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.15 год. (у п’ятницю – 16.00).
Реалізація такого проекту сприятиме удосконаленню роботи органів виконавчої влади із зверненнями;
забезпечуватиме оперативне реагування на проблемні питання соціально-економічного життя, які порушуються у зверненнях;
дасть змогу вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності органів виконавчої влади;
допоможе підвищити ефективність державного управління, якість підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості;
створить додатковий механізм інформування громадськості з питань державної політики.