У рамках національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента від 12 березня 2013 року № 128  та за ініціативи віце-прем’єр –міністра О.Ю. Вілкула в Україні реалізується програма «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

Метою проекту є створення для споживачів адміністративних послуг ефективного механізму доступу до адміністративних послуг, прозорості процедури та легкості отримання результату. На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:

- отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації стосовно адміністративних послуг;

- відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу Центру адміністративних послуг, а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).

 

 

Начальник УПСЗН
Чернявська С.П.