24 січня в Горішніх Плавнях за участі міського голови Дмитра Бикова, голови правління ПрАТ «Полтавський ГЗК» Віктора Лотоуса, начальника РСЦ МВС у Полтавській області Віталія Бондаренкавідбулося урочисте відкриття сучасного територіального сервісного центру 5348 нового зразка, розташованого за адресою вулиця Строни, 11-а.
Участь у заході також взяли заступник міського голови Юрій Муха, начальник відділу ОРЕР МВС у Полтавській області Віталій Кулинич, спеціаліст сектору персоналу та звязків із громадськістю РСЦ МВС у Полтавській області Вікторія Трощак. У ході заходу представлений виконуючий обов’язки начальника територіального сервісного центру 5348 у Горішніх Плавнях Віталій Веріч.
Осучаснений сервісний центр здійснює надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ України, бере участь у реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, погодження проектів конструкцій транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків. У найближчих планах керівництва центру запровадження послуги з оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів. На базі сервісного центру можна скласти іспит для отримання права керування транспортними засобами та отримати довідку про несудимість. Повний перелік послуг: http://pol.hsc.gov.ua/poslugi/.
Міський голова Дмитро Биков повідомив, що новостворений сервісний центр у Горішніх Плавнях став третім центром у Полтавській області. Аналогічні послуги надавалися в місті Міжрайонним реєстраційно-екзаменаційним відділом Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України (МРЕВ), що був ліквідований 2 роки тому. Близько 30-50 жителів Горішніх Плавнів щоденно зверталися за послугами в м. Кременчук, долаючи 20-кілометрову відстань, що було дуже незручно для мешканців міста та співробітників потужних підприємств. Активними користувачами послуг є ПрАТ «Полтавський ГЗК», ТОВ «Єристівський ГЗК», які ведуть виробничу діяльність у Горішніх Плавнях і на балансі яких близько 700 автомобілів. «Відновлення надання послуг у місті – вимога часу. Сьогодні МВС України запропоновано сучасний та зручний формат надання послуг. Спільними зусиллями представників РСЦ МВС в Полтавській області, голови правління ПрАТ «Полтавський ГЗК» Віктора Лотоуса, органів місцевого самоврядування було організовано та запущено в роботу в Горішніх Плавнях сучасний сервісний сервіс. Відремонтовано приміщення в будівлі колишнього МРЕВ, закуплено сучасну оргтехніку та меблі. Ми мали змогу впевнитися, що новий сервісний центр є відкритим та комфортним для відвідувачів. Приємно відзначити, що місто утримує лідерські позиції в питаннях створення умов для отримання мешканцями якісних та швидких послуг, пов’язаних з автомобільним транспортом. Сподіваюся, містяни оцінять рівень надання послуг та залишаться задоволені їх якістю», - зазначив Дмитро Биков. Очільник міста висловив вдячність представникам РСЦ МВС у Полтавській області, народному депутату України, засновнику Благодійного фонду «Полтавського гірничо-збагачувального комбінату» Костянтину Жеваго за фінансову підтримку та активну участь у житті міста.
Голова правління ПрАТ «Полтавський ГЗК» Віктор Лотоус зауважив, що відновлення в місті роботи з надання послуг, пов’язаних із автомобільним транспортом, має велике значення для підприємств групи Ferrexpo, потреба яких в отриманні таких послуг значна. Висловив надію на подальшу плідну співпрацю з РСЦ МВС у Полтавській області в напрямку розширення спектра послуг.
Вікторія Трищак зазначила, що сервісні центри МВС активно працюють над розширенням он-лайн сервісів, покликаних оптимізувати, спростити та пришвидшити отримання послуг. Приємним бонусом для відвідувачів центру стали організація безкоштовної Wi-Fi точки доступу в Інтернет, сучасного дитячого куточка та буккросинг-акції*, у рамках якої на спеціально обладнаних полицях у людних місцях складаються книжки для читання. Поінформувала, що послуги в центрі можна отримати незалежно від місця реєстрації. Новий сервісний центр працює шість днів на тиждень без перерв на обід: з вівторка по п’ятницю з 09.00 до 18.00 годин; у суботу з 09.00 до 16.45. «Державний сервіс може бути якісним і доступним», - наголосила спеціаліст сектору персоналу та зав’язків із громадськістю.
*Буккроссинг (англ. bookcrossing) – це ідейний рух інтелектуальної молоді різних країн – вільний рух книг, організований за спеціальними правилами. Буккросинг використовує принцип соціальних мереж і близький до акцій флеш-моб. Учасники руху залишають книги зі спеціальними позначками в заздалегідь обумовлених і вказаних через сайти буккросерів місцях, щоб охочі буккросери-мисливці могли ці книги знайти, прочитати і, зафіксувавши в самій книзі та на сайті історію її пересування, знову „відпустити” в подорож.
Ідея буккросингу з’явилася в американського інтернет-технолога Рона Хорнбекера. На сайті phototag.org, він прочитав про систему циркуляції по всьому світу залишених фотоапаратів і вирішив повторити це з книгами. У березні 2001 року він залишив 20 книг у холі свого готелю. А за півроку на сайті Хорнбекера було зареєстровано вже 300 активістів, які „відпускали” свої книги в подорож.
Мету буккросингу всі учасники формулюють по-різному: популяризація ідеї читання й перетворення світу на бібліотеку, практика налагодження нових соціальних зв’язків, створення нового інтелектуального прошарку суспільства. Тобто йдеться не просто про обмін книгами, але і про спілкування та обмін ідеями.
Останніми роками буккросинг набув значного поширення у світі й переріс у справжній інтелектуальний вид спорту, а його визначення навіть з’явилося в останньому виданні оксфордського словника.