03 серпня за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проєкт ПРОМІС) у малій залі Горішньоплавнівської міської ради відбулося розширене онлайн-засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії Горішніх Плавнів. 


Участь у роботі взяли перший заступник міського голови Олександр Чуприна, заступник міського голови Юрій Муха, керуючий справами виконкому Світлана Калашнік, депутати Горішньоплавнівської міської ради, представники структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету, бізнесу, головний експерт і керівник з програмної діяльності Проєкту ПРОМІС Ігор Лепьошкін, консультанти ПРОМІСу Валентина Затишняк, Лариса Оленковська й Дмитро Коник, ЗМІ. 


Заступник міського голови Юрій Муха зазначив, що розробка маркетингової стратегії – просування позитивного іміджу міста – є одним із важливих чинників його розвитку. Це інструмент конкурентної боротьби громади за інвестиції, туристів, мешканців, кваліфіковану робочу силу. 


Ігор Лепьошкін повідомив, що фахівці ПРОМІСу опрацювали бачення громади щодо позиціонування міста, здійснили аналіз матеріалів і розробили проєкт маркетингової стратегії. Зауважив, що маркетингова стратегія розроблена відповідно до Стратегії розвитку міської ОТГ і є одним із інструментів її реалізації. Документ спрямовано на вдале просування унікальних особливостей міста для власного розвитку. 


У ході засідання концепція бренда Горішніх Плавнів була презентована консультантами ПРОМІС і активно обговорена учасниками засідання. За результатами роботи вирішено винести проєкт маркетингової стратегії на доопрацювання.