22 липня міський голова С.А.Супрун, заступник міського голови Л.М.Биндич, представник підрядної організації, а також представники ЗМІ відвідали оновлений офіс управління праці та соціального захисту населення, який нині функціонує в приміщенні колишнього дитячого садка «Світлячок».Ознайомила гостей з новим приміщенням начальник УПтаСЗН В.А.Єршова. Як зазначила Валерія Анатоліївна, приміщення управління відремонтоване та оновлене в рамках Проекту «Удосконалення системи соціальної допомоги в Україні», який передбачає упровадження в усіх місцевих управліннях праці та соціального захисту населення стандартної моделі надання соціальної допомоги.

Модель базується на застосуванні єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги за однією заявою на підставі одного пакету документів. Першим кроком було об’єднання двох відділів – допомог та субсидій у єдиний відділ.

Проект реалізується за рахунок як державного, так і місцевого бюджетів.

Для створення належних умов роботи за єдиною технологією у Комсомольську у 2007 році міською владою були виділені приміщення та профінансовані ремонтні роботи по вул. Миру, 25, де розміщується також і Пенсійний фонд, що є зручним для відвідувачів.

Так, протягом 2007-2010 років здійснено фінансування ремонтних робіт та обладнання приміщень за сучасними технологіями у сумі 852 тис. грн., а саме: на заміну вікон для приміщень УПСЗН та Пенсійного фонду було виділено 130 тис. грн., на капітальний ремонт приміщень УПСЗН - 632 тис. грн., на меблі та закінчення обладнання приміщень – 90 тис.

Приміщення управління набуло сучасного вигляду і до нього приємно зайти. Перше, що бачать люди в оновлених приміщеннях – це сучасна приймальня. Принцип роботи такий: максимум спілкування всередині управління, мінімум інстанцій, залучених до визначення долі звернення.

Діє кілька секторів. У консультативно-інформаційному секторі кожен відвідувач може ознайомитися з видами допомоги, процедурою оформлення заяви, переліком документів. Консультант-інформатор – перший, хто зустрічає та безпосередньо працює з відвідувачем. Він консультує та перевіряє документи, попередньо записує на прийом у зручний для відвідувача час, навіть по телефону. Окреме місце у приймальні виділено для заповнення заяв. Далі - сектор прийняття документів, де спеціалісти з прийому формують особові справи для призначення усіх видів допомог. На цьому спілкування заявників із працівниками управління закінчується. Справи передаються у сектор опрацювання заяв для розрахунків і направлення в обласний виплатний центр.

Як наслідок, підвищилась якість обслуговування, зменшились черги, скоротився час оформлення документів. Раніше ж комсомольчани були вимушені звертатись за двома адресами: у виконкомі - до відділу допомог, а також до будівлі, де знаходився відділ субсидій. На даний час проблема вирішена – служби знаходяться в одному приміщенні, допомоги та субсидії призначаються одночасно по єдиній заяві. Так, за І півріччя 2010 року в управління звернулось понад 4000 тис. громадян, допомогу отримали 899 сімей, житлові субсидії – 528

Без суттєвої фінансової та моральної підтримки місцевої влади таке позитивне перетворення системи соціального захисту не відбулось би, так як централізовано від держави на реформування місто отримало лише 142,4 тис. грн., що складає всього 16,7 % від коштів, виділених місцевим бюджетом.

Це є підтвердженням того, що для місцевої адміністрації вирішення соціальних проблем комсомольчан є найголовнішим.