Інформація

про роботу адміністративної комісії

 

Серед делегованих повноважень, які здійснюють виконавчі органи міської ради, є і розгляд справ про адміністративні правопорушення. 

Міська адміністративна комісія діє на підставі рішення виконкому в складі: голова комісії, 2 заступники голови комісії, відповідальний секретар та 10 членів комісії.

У своїй роботі комісія керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про адміністративні комісії, рішеннями Комсомольської міської ради та її виконавчого комітету, Статутом територіальної громади міста Комсомольська та іншими законодавчими актами.

Основними завданнями адміністративної комісії є розгляд справ про адміністративні правопорушення, підтримка встановленого порядку, зміцнення законності, охорона прав і свобод громадян, запобігання правопорушенням, виховання громадян.

Виконуючи ці завдання, адміністративна комісія у 2012 році провела 26 засідань. З 357 протоколів про адміністративні правопорушення, що надійшли на розгляд:

     - розглянуто комісією – 356;

     - накладено адміністративних стягнень  - 352;  

з них:

- накладено штрафів                 - 348;

 - попереджено                            - 4;

 - закрито (п.1-7 ст..247 КУпАП)   - 4;

 - повернуто складачу -1 (для належного оформлення).

 Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення по 35 статтях КУпАП. За 2012 рік надійшли до комісії протоколи лише по 13 статтях. (таблиця 1 додається)  

Згідно з рішенням виконавчого комітету та КУпАП складати протоколи про адміністративні правопорушення та направляти їх на розгляд адміністративної комісії мають право більше 100 уповноважених на це посадових осіб із 18 установ, служб, управлінь, підприємств та ін. Але більшість з тих, хто має це право, на жаль, ним не користуються, що відмічено в порівняльній таблиці 2. 

Порівняльна таблиця 2.

Складач протоколу

2009

2010

2011

2012

Відділ захисту прав споживачів та розвитку споживчого ринку міськвиконкому

31

49

86

109

УЖКГ 

84

22

32

1

ГО ГФ «Міська міліція»

190

133

114

126

ЖЕП всіх форм власності

68

39

84

77

МВ УМВС

38

25

32

29

ОСББ

2

6

9

8

Відділ РАЦС

9

2

2

2

Надійшли  з інших міст

3

7

10

5

Всього

425

283

369

357

Аналіз протоколів, що надійшли до адміністративної комісії, показує що число порушень Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти й порядку в місті залишається значним в порівнянні з іншими.

За ст. 152 КУпАП (Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів) мають право складати протоколи уповноважені на це посадові особи із 9 установ, служб, управлінь, підприємств.

(Таблиця 3)

 

Складач протоколу

2009

2010

2011

 

2012

1.

УЖКГ 

84

22

32

1

 2.

ГО ГФ «Міська міліція»

139

105

95

119

 3.

КЖЕП 

2

1

2

0

4.

МВ УМВС

1

0

1

2

5.

КП «Озеленення»

0

0

0

0

6.

Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків

0

0

0

0

 7.

КП «СпецЕко»

0

0

0

0

 8.

Органи самоорганізації населення ( ОСН)

0

0

0

0

9.

Управління архітектури і містобудування

0

0

0

0

10.

Надійшли  з інших міст

0

2

4

3

Всього

226

130

134

125

Найбільш поширеними є порушення, наведені в наступній таблиці:

Таблиця  4

 

 

2010

 

2011

 

2012

Рух транспорту по тротуарах, пішохідних доріжках      

39

9

50

Паркування  транспорту на газонах, миття  в не встановлених місцях

10

6

14

Рух транспорту по парковій зоні біля паркового озера

21

48

15

Рух транспорту по Набережній р. Дніпро

9

17

15

Самовільне встановлення торговельних лотків для торгівлі свіжою рибою, молочними продуктами, лісовими грибами, консервами домашнього приготування    

25

20

22

Складування будівельних матеріалів за межами будівельних майданчиків, не прибирання прилеглих територій, виконання земляних робіт

15

24

6

Розклеювання об’яв у не встановлених місцях

8

2

3

 Відсутність договорів на вивезення ТПВ 

3

8

0

Всього

130

134

125

 

Адміністративна комісія розглядає справи з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, особи правопорушника, ступеня його вини, майнового стану, обставин, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність, про що свідчать накладені адміністративні стягнення:

2 - «попередити»; 9 штрафів по «17»грн., 11 – по «34»грн., 104 - по  «51»грн.,                           

23 – по «85»грн., 4 – по «102»грн., 10 -  по «119»грн., 1– «187»грн., 51 - по «170»грн., 114 – по «340»грн., 1 –   «425»грн.,  2 - – по «459»грн., 5 - по «510»грн.; 8 – по «680»грн., 4 - по «850» грн., 1 - «1360» грн.  

Аналіз сплати адміністративних штрафів

 

 2010 рік

2011 рік

2012 рік

 

 Розглянуто протоколів

283

369

357

 

Накладено штрафів ( гривні)

55699

86122

69734

 

Стягнено штрафів( гривні)

29060

54655

43471

 

Процент  сплати

52,2%

63,5%

62,7%

 

По всіх накладених штрафах вжиті заходи по їх стягненню.

З накладених 348  штрафів  по 261 постанові штрафи сплачені на загальну суму 43471 гривня,  по 87 постановах (26263грн.) матеріали знаходяться на виконанні у Відділі державної виконавчої служби міського управління юстиції.

Заслухавши інформацію про роботу адміністративної комісії та враховуючи її пропозиції, виконавчий комітет Комсомольської міської ради вирішив:

- зобов’язати посадових осіб виконавчих органів міськради, установ та підприємств міста, які мають право складати адміністративні протоколи, продовжити роботу, направлену на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, що сприяють їх вчиненню, на виховання громадян у дусі високої свідомості і дисципліни, додержання законів України, правил і вимог, прийнятих і затверджених міською радою;

- зобов’язати управління ЖКГ (Василюк П.Б.) виготовити інформаційні стенди з витягами із Правил та встановити їх в місцях масового перебування людей.

- зобов’язати директорів житлово-комунальних підприємств: № 1, № 2, № 3, № 4, № 5 забезпечити встановлення дошок для оголошень біля кожного під’їзду багатоквартирного будинку та розмістити на них витяги із Правил з метою ознайомлення мешканців.