18 липня 2023 року відбулося засідання виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради за головування міського голови Дмитра Бикова.

Члени виконавчого комітету заслухали інформацію про кількість звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області за І півріччя 2023 року порівняно з І півріччям 2022 року. За звітний період до виконавчого комітету надійшло 523 звернення (за відповідний період минулого року їх було 485). З яких: 11 – отримано під час проведення особистої зустрічі з міським головою, 107 – через органи влади, 5 – через «Єдину систему місцевих петицій» (одна з яких набрала необхідну кількість голосів), 10 – за допомогою сервісу «Персональний кабінет», 4 – засобом телефонного зв’язку, решта звернень надійшли поштою, зокрема електронною. Також надійшло 37 колективних звернень громадян (за аналогічний період 2022 року – 17), частка яких становить 7 % від усіх звернень. Усього з урахуванням колективних звернень (зокрема Електронних петицій) до місцевої влади звернулося 1718 громадян, (І півріччі 2022 року – 735). Мешканцями було порушено 531 питання з різних сфер життєдіяльності міста (проти 498 у 2022 році). Із загальної кількості звернень позитивно вирішено 273 питань (52,2 % від загальної кількості звернень), на 214 звернень заявникам було надано аргументовані роз’яснення. Аналіз проблем, порушених у зверненнях громадян, свідчить, що найбільш актуальними серед них є: соціального захисту – 303 (57,1 % проти 60,2 %); комунального господарства – 86 (16,2 % проти 17,7 %); житлової політики – 38 (7,2 % проти 3,6 %); роботи транспорту – 11 (2,1 % проти 1,2%); екології та природних ресурсів – 13 (2,5 % проти 0,8 %); земельних відносин – 9 (1,7 % проти 1,8 %); охорони здоров’я – 9 (1,7 % проти 4,2 %).

Серед питань гуманітарного та соціального напрямків розглянули питання що стосується роботи із соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у м. Горішні Плавні станом на 01 липня 2023. На обліку перебуває 70 дітей, із них 18 дітей-сиріт та 52 дитини, позбавлені батьківського піклування. 56 дітей влаштовано в сім’ї родичів під опіку/піклування; 13 дітей у прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу; 1 дитина у спеціалізованому будинку дитини. До сімейних форм виховання влаштовано 99 % дітей.

Розмір допомоги на підопічних дітей становить 2,5 прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, для дітей з інвалідністю – 3,5 прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку. На утримання дитини віком до 6 років сплачується 5680 грн, якщо у дитини інвалідність – 7952 грн, від 6 до 18 років – 7082,5 грн, для дітей з інвалідністю – 9915,5 грн. У м. Горішні Плавні проживає 74 підопічних (із них 6 дітей внутрішньо переміщених осіб), 3 прийомні дитини та 5 вихованців у дитячому будинку сімейного типу, на утримання яких виплачується державна допомога в Управлінні соціального захисту населення за рахунок субвенції державного бюджету до місцевого бюджету своєчасно та в повному обсязі. Усі вихованці та учні вищеназваних категорій у закладах освіти забезпечені пільговим харчуванням за кошти місцевого бюджету. Наразі одноденна вартість харчування вихованця закладу дошкільної освіти становить 40 гривень для дитини віком до 4 років, 56 гривень для дитини від 4 до 6 (7) років. 

У розділі питань житлово-комунального господарства опрацювали питання про відведення сектора для поховань військовослужбовців. Вирішили відвести сектор 5-А для поховань померлих (загиблих) військовослужбовців, які загинули внаслідок російської агресії проти України, на першій черзі кладовища у місті Горішні Плавні. Заслухали питання «Про результати конкурсу з визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу при організації проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах у межах Горішньоплавнівської територіальної громади», за яким вирішили визнати конкурс таким, що не відбувся, у зв’язку з відсутністю претендентів на участь.

Заслухали звіт директора КЖРЕП № 1 Сергія Хряпи про результати фінансово-господарської діяльності комунального житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства № 1 за 2022 рік та за І квартал 2023 року. В управлінні КЖРЕП №1 знаходиться 146 житлових будинків, загальна площа квартир яких складає 544,936 тис. кв. м. 23 житлові будинки обладнані 66 ліфтами. Також в управлінні перебуває 8 гуртожитків (вул. Молодіжна, 4, 12; вул. Космонавтів, 5; вул. Строни, 23; Миру, 8; просп. Героїв Дніпра, 30; вул. Портова, 1, 3) та 7 будинків малосімейного типу (вул. Космонавтів, 6; вул. Миру, 27; вул.Добровольського, 8, 28; просп. Героїв Дніпра, 13, 17/10; вул. Портова, 5), які мають низький рівень сплати за послугу з управління будинком та є найпроблемнішими в утриманні. Загальні витрати у 2022 році в порівнянні з 2021 роком також зросли на 17,3%. За 2022 рік фактичний фінансовий результат – збиток у розмірі 892,5 тис. грн.

При виконанні робіт з підготовки житлового фонду до опалювального періоду 2022-2023 років за рахунок коштів, які надійшли від населення за послуги з управління багатоквартирними будинками, були виконані роботи: гідравлічна промивка будинкової опалювальної системи 30 будинків на суму 50 тис. грн; встановлення балансувальних клапанів на системи опалення 3 будинків на суму 2,5 тис. грн; ремонт покрівель 525 м² на суму 115,5 тис. грн; ремонт 35 козирків входів у під'їзди 17 будинків  на суму 45,2 тис. грн; заміна запірної арматури 723 одиниць на суму 199,5 тис. грн та ревізія на суму 228,2 тис. грн; заміна труб інженерних мереж будинків 1852 м п. на суму 370,4 тис. грн; ремонт вимощення, цоколів 440 м² на суму 83,2 тис. грн; ремонт дверей 52 шт. на суму 22 тис. грн; скління вікон 80 м² на суму 25,2 тис. грн; ізоляція трубопроводів 1200 м п. на суму 55,2 тис. грн; ремонт внутрішньо будинкових електромереж на суму 295 тис. грн.

З поточного ремонту у 2022 році за рахунок коштів, які надійшли від населення за послуги з управління багатоквартирними будинками, виконані роботи: ремонт 36 під’їздів будинків на суму 1 309,8 тис. грн; ремонт 135 одиниць малої архітектурної форми на суму 63,5 тис. грн; заміна трубопроводів інженерних мереж будинків 816 п. м на суму 374,6 тис. грн; ремонт ґанків житлового будинку по вул. Гірників, 5 – вартість матеріалів – 20,2 тис. грн; ремонт покрівлі (ліквідація наслідків стихійного лиха) житлового будинку по вул.Добровольського, 26 – 27,4 тис. грн.

Загальні витрати в І кварталі 2023 року порівняно з І кварталом 2022 року зросли на 0,9%. За І квартал 2023 року фактичний фінансовий результат – збиток у розмірі 344,6 тис. грн. У І кварталі 2023 року за рахунок коштів, які надійшли від населення за послуги з управління багатоквартирними будинками, виконано роботи: ремонт трьох під’їздів будинків на суму 115,02 тис. грн; заміна сміттєприймального бункера в сміттєкамері третього під’їзду будинку по вул. Миру, 31 на суму 15 тис. грн; ремонт покрівлі 68 м2 на суму 13,2 тис. грн; заміна труб 770 м п. на суму 206,4 тис. грн; заміна запірної арматури 156 шт. на суму 48,8 тис. грн; відремонтовано 52 малі архітектурні форми на суму 9,45 тис. грн; виконано електротехнічних робіт на суму 119,5 тис. грн.

Члени виконавчого комітету заслухали інформацію про результати засідання наглядової ради у сфері розподілу соціального житла та інформацію про результати засідання наглядової ради з питань розподілу та утримання житла в гуртожитках та використання гуртожитків і прибудинкових територій.