25 вересня у фоє великої зали виконкому Горішньоплавнівської міської ради відбулася молодіжна стратегічна сесія «Горішні Плавні та світ» у рамках розробки маркетингової стратегії міста у форматі «відкритий простір». Учасники зібрання – молодь і педагоги закладів загальної середньої освіти, перший заступник міського голови Олександр Чуприна, заступник міського голови Юрій Муха, керуючий справами виконкому Світлана Калашнік, керівники структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету, експерти й консультанти проекту ПРОМІС – Ігор Лепьошкін, Ірина Дудка, Валентина Затишняк, Лариса Оленковська, Дмитро Коник.


Головний експерт проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін у зверненні до молоді зазначив, що з метою розробки маркетингової стратегії міста важливо почути думки соціально активної молоді міста з метою формування ефективних механізмів до здійснення соціально-економічних перетворень та реалізації суспільно-корисних, соціально-значущих ініціатив, спрямованих на розвиток Горішніх Плавнів.


Консультантки проекту Валентина Затишняк і Лариса Оленковська із учасниками сесії інтерактивно обговорили питання «Що таке маркетинг міста?» і «Як громадяни цьому сприяють?»  Молодь, поділена на групи, визначала цінності громади, що визначають нас з-поміж інших громад; переваги нашого міста, які можна показати іншим; обговорили питання «Що потрібно, щоб я обрав/обрала місто для життя?» і малювали образ міста. У другій частині зустрічі «Твоє місто найкраще» представники проекту ПРОМІС ознайомили молодих людей із правилами підготовки проектних ідей промоції міста, а вже потім учасники сесії формували власні проектні ідеї у групах, які потім презентували усім учасникам молодіжної стратегічної сесії. Шкільна молодь була мотивованою, активною, небайдужою до питань життєдіяльності рідного міста.