Днями міський голова Дмитро Биков, заступник міського голови Надія Угнічева з робочим візитом відвідали Центр ПМСД міста Горішні Плавні.
У 311 кабінеті Дмитро Биков став на облік у медичному закладі як пацієнт і увійшов до попереднього «зеленого» списку, отримавши ідентифікатор електронної медичної картки, який засвідчує занесення його до електронної бази діючої медичної інформаційної системи міської галузі охорони здоров’я. «Сьогодні Міністерством охорони здоров’я України ще не визначені нормативи, які будуть регламентувати порядок вибору лікаря – декларація остаточно не затверджена. Це перший крок медичної реформи, тому, щоб не було черг, варто реєструватися на обліку до Центру ПМСД», – зазначив міський голова.
Начальник управління охорони здоров’я Юрій Ковпак прокоментував ситуацію, яка склалася в державі щодо впровадження медичної реформи. Було прийнято рішення управлінням охорони здоров’я щодо формування попереднього списку пацієнтів з метою перевірки прописки, двійників і зарані сформувати список осіб, які вже визначилися орієнтовно із лікарем. Тобто проводиться приписка до закладу, визначається кількість мешканців міста й навколишніх сіл, які будуть обслуговуватися у Центрі ПМСД. Ідентифікатор (медична карта пацієнта) дає можливість швидко встановити особу через електронний реєстр, який працює у нас із 2010 року. Лікар буде обраний тільки тоді, коли пацієнт підпише із ним декларацію й через електронну систему е-Health і пацієнт, і декларація будуть внесені до Національної служби здоров’я України. Тобто, після зазначеної приписки до закладу ще не вступає в силу зміна лікаря. Обслуговувати пацієнта із сформованого попереднього «зеленого» списку лікар буде після підписання декларації ним і пацієнтом, тобто не раніше липня-серпня місяця.
Із березня 2018 року буде запускатися електронна реєстратура попереднього запису. Ми будемо визначатися із лікарями, які будуть консультувати пацієнтів вдома через інформаційно-технологічний сервіс.
Із 19 лютого управління охорони здоров’я разом із адміністрацією Центру ПМСД сприятиме організації ще додаткового автоматизованого робочого місця для реєстрації мешканців, що певною мірою розвантажить працівників Центру. Ми розуміємо, що під час реєстрації виникає багато запитань, але вони будуть вирішуватися поступово.