13 жовтня у великій залі виконавчого комітету Комсомольської міської ради Полтавської області міський голова С.А.Супрун провів чергову апаратну нараду з начальниками структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету, керівниками бюджетних установ, закладів та організацій міста.

 

Учасники наради ознайомилися з питанням виконання міського бюджету.  За 9 місяців 2014 міський бюджет по доходах виконано на 103,1%. Перевиконання бюджету відбулося за рахунок надходжень спеціального фонду. Втім, загальний фонд міського бюджету виконано лише на 94%. Заступник міського голови Ю.М.Муха повідомив, що на кінець року очікується недовиконання бюджету на 8 млн. грн. Зазначив, що оплата платіжних доручень буде здійснюватися лише по видатках захищених статей.

 

На нараді обговорили питання, пов\'язані з підготовкою господарського комплексу та об\'єктів соціальної сфери Комсомольська до осінньо-зимового періоду, організацією опалювального сезону, а також розселенням переселенців в опалювальні приміщення. У разі різкого похолодання населення буде забезпечене теплом. Однак дозвіл про початок опалювального сезону місцевими органами влади необхідно буде отримати від Полтавської облдержадміністрації. Поки що опалення в місті не включено. Міський голова звернувся до керівників міського відділу освіти, управління охорони здоров’я, Комсомольського міськрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Полтавській області з проханням тримати на особистому контролі показники температурного режиму в приміщеннях дитячих садків, шкіл, лікарні.

Очільник міста поінформував про фінансово-господарський стан підприємств, що забезпечують життєдіяльність міста.

 

У ході апаратної наради розглянуто питання готовності до проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року, охорони громадського порядку, надання соціальної допомоги переселенцям, ряд робочих питань, даних на попередніх засіданнях.

 

За підсумками роботи прийняті відповідні рішення та надані доручення міського голови відповідним структурним підрозділам.