ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО МОНЕТИЗАЦІЮ ПІЛЬГ?
З 1 жовтня 2019 року запроваджено монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг, яка включає в себе два механізми надання пільг: у грошовій безготівковій та готівковій формі.
З 1 жовтня 2019 року пільги у безготівковій формі будуть призначені без звернення пільговика!!!
За бажанням пільговика, для отримання пільг у готівковій формі з початку опалювального періоду, необхідно до 15 жовтня подати до управління соціального захисту населення відповідну заяву. Наступний термін подачі заяв до 15 травня – в такому разі пільги готівкою надаватимуться з початку неопалювального періоду.
Для пільгових категорій громадян розмір пільгової знижки на оплату житлово-комунальних послуг, в межах встановлених соціальних нормативів, залишається незмінним.
Змінюється лише механізм перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі.
З 1 жовтня 2019 року перерахування коштів за надані пільги у грошовій безготівковій формі надавачам послуг буде проводитися через АТ “Ощадбанк”.
Ощадбанком буде проводиться щомісячно (до 18 числа наступного місяця) перерахування коштів за надані пільги на рахунок підприємств-надавачів комунальних послуг.
Протягом доби після перерахування коштів АТ “Ощадбанк” направить пільговику смс-повідомлення про стан проведених розрахунків за послуги з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.
Важливо, перерахування коштів за надані пільги (в межах загальної суми пільг, визначених законодавством) буде проводитися у встановленій законодавством послідовності, а саме за:
1) опалення (теплопостачання, газо- або електропостачання);
2) гаряче водопостачання;
3) централізоване водопостачання та водовідведення;
4) постачання електричної енергії на освітлення;
5) постачання природного газу для приготування їжі та підігріву води;
6) вивезення побутових відходів;
7) послуги з управління багатоквартирним будинком;
8) внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.
Інформація про суми, які необхідно сплатити за житлово-комунальні послуги, буде щомісячно надаватися АТ “Ощадбанк” у смс-повідомленні, яке направлятиметься на номер мобільного телефону.
Зразок смс-повідомлення
Звертаємо увагу, що оплата за комунальні послуги проводиться безпосередньо пільговиком після отримання смс-повідомлення, а саме у сумі, яка зазначена в смс-повідомленні (це різниця між вартістю фактично спожитих послуг та перерахованою сумою пільги).
В наведеному прикладі до оплати – вартість холодної води в сумі 133,70 грн
НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРОВОДИТЬСЯ:
• З питань щодо призначення та визначення розміру пільг – управлінням соціального захисту населення, за місцем отримання пільг:
вул. Миру, б. 29 (колишній д/с «Світлячок»), к. 11 тел. 44572, тел. гарячої лінії: 0971107003, 0992441445
• З питань щодо перерахування банком коштів за надані пільги організаціям-надавачам комунальних послуг – АТ “Ощадбанк”: (контакт-центр 0 800 210 800);
• З питань щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – підприємствами-надавачами комунальних послуг.
Після закінчення опалювального сезону зекономлені кошти на рахунку для виплати пільг, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються пільговикам шляхом перерахування коштів на поточні рахунки АТ “Ощадбанк”, про що банк інформує пільговика шляхом надсилання смс-повідомлень.
Відповідно до пункту 19 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі пільговик зобов’язаний повідомляти структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на надання пільг (у разі зміни складу сім’ї, адреси місця проживання тощо).



Нормативнi документи
Центр надання адміністративних послуг
Персональний кабінет
Послуги архівного відділу
Бюджет міської ТГ
Стратегія розвитку міста
Фотосюжети
Енергозбереження та енергоефективність в житловій сфері