Деякі аспекти щодо виплати грошової допомоги від Червоного Хреста України ветеранам, які отримали інвалідність І або ІІ групи внаслідок війни
Друзі, нагадуємо, що вже тиждень триває прийом заяв від ветеранів й ветеранок, які отримали інвалідність І або ІІ групи внаслідок війни, на отримання грошової допомоги від Червоного Хреста України.
Заяву можна подати на сайті eveteran.gov.ua.
➡ Детальну інструкцію про це дивіться у відео: https://youtu.be/7LGOIzH6_H8 або тут: https://bit.ly/3ZhnKlf
А сьогодні ми розглянемо одну з прикрих ситуацій, що найчастіше трапляється після надсилання заяви на допомогу, та разом з’ясуємо її причину.
“Чому пройшло 7 робочих днів від дня, коли електронна заява на підтримку мною була успішно надіслана, але перший платіж у сумі 4000 грн не надійшов на банківську картку за вказаним мною номером IBAN?"
Причина – відсутність інформації про Вас як особу з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (ЄДРВВ).
Це може бути через низку факторів:
- закінчився термін дії посвідчення до 24 лютого 2022 року та не був продовжений вчасно;
- наявна невідповідність у персональних даних особи, зазначених в паспорті та посвідченні;
- отримано посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, але не подано документи або зареєстровано з помилками до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
- інші.
Що робити?
Обрати один з способів з’ясувати свою індивідуальну причину, щоб відредагувати дані, бути внесеним до ЄДРВВ саме за поточним статусом особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи.
Це можна зробити кількома способами:
Спосіб №1: Через електронний кабінет особи з інвалідністю.
Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua або на офіційному вебсайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням «Електронний кабінет особи з інвалідністю» у розділі «Е-Сервіси».
Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі ЦБІ) Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію (у верхньому правому куті головного меню є значок ?, де необхідно обрати «Заява на первинну реєстрації в ЦБІ» та заповнити реєстраційну форму з додаванням скан-копій документів.
Якщо Ви вже зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності раніше, на жаль, Ви не можете відредагувати свої дані онлайн. У такому випадку потрібно самостійно звернутися до структурного підрозділу соціального захисту населення.
Спосіб №2: Звернутися до Пенсійного фонду України за місцем проживання особисто або зареєструватися на веб-порталі https://portal.pfu.gov.ua
В особистому кабінеті зайти на розділ “Заява на житлову субсидію чи пільгу” та обрати послугу “Заява на внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги”.
Спосіб №3: Звернутися до структурних підрозділів соціального захисту населення, де було видано посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.
Після того, як Ви з'ясуєте причину відсутності даних про себе як особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни, Ваші дані будуть актуалізовано, можете подати заяву повторно у наступному місяці.
Звертаємо вашу увагу, що подача заяви на отримання грошової допомоги – безкоштовна та заповнюється отримувачем самостійно. Не передавайте свої особисті дані третім особам!


Нормативнi документи
Центр надання адміністративних послуг
Персональний кабінет
Послуги архівного відділу
Бюджет міської ТГ
Стратегія розвитку міста
Фотосюжети
Енергозбереження та енергоефективність в житловій сфері