У рамках національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента від 12 березня 2013 року № 128 та за ініціативи віце-прем’єр –міністра О.Ю. Вілкула в Україні реалізується програма «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».
Метою проекту є створення для споживачів адміністративних послуг ефективного механізму доступу до адміністративних послуг, прозорості процедури та легкості отримання результату. На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:
- отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації стосовно адміністративних послуг;
- відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу Центру адміністративних послуг, а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).
Начальник УПСЗН
Чернявська С.П.


Нормативнi документи
Центр надання адміністративних послуг
Персональний кабінет
Послуги архівного відділу
Бюджет міської ТГ
Стратегія розвитку міста
Фотосюжети
Енергозбереження та енергоефективність в житловій сфері