Робота зі зверненнями

Шановні громадяни — відвідувачі сайту!


    Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ст. 40 Конституції України всі громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

 

    Звернення громадян адресовані керівництву Горішньоплавнівської міської ради та її виконавчого комітету приймаються у секторі роботи зі зверненнями громадян.

    

     Графік роботи: понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00 (обідня перерва з 12:00-13:00)

Звернення (заяви, скарги, пропозиції) можна:

 

  • подати особисто, або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, до сектору роботи зі зверненнями громадян за адресою: вул. Миру, буд. 24, каб.110.
  • надіслати поштою за адресою: 39800, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, буд. 24, каб.110.
  • електронною поштою – zvern@hp-rada.gov.ua або за допомогою сервісу «Персональний кабінет» (http://www.hp-rada.gov.ua/zvern/).
  • подати електронну петицію на сайті https://e-dem.in.ua/horishni plavni
  • звернутися за телефонами: (05348) 2-55-66, 067-532-01-83

 

 

    Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

    

     Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

    

      Особистий прийом громадян керівництвом проводиться відповідно до «Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у виконкомі Горішньоплавнівської міської ради» затвердженим Розпорядженням міського голови від 11.03.2008 № 114/1-р.



Архів новин

«    Грудень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Опитування