Електронне пенсійне посвідчення — це крок у майбутнє!

5.09.2018, 09:07

Донедавна пенсійне посвідчення виконувало виключно функцію документу, який підтверджує офіційний статус пенсіонера. Функцію платіжного (розрахункового) документу виконувала банківська картка.

 В даний час зазначені функції об'єднано в одному документі — електронному пенсійному посвідченні.

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) — це сучасний технологічний багатофункціональний інструмент.

Запровадження електронного пенсійного посвідчення значно розширює можливості його користувача. Насамперед, документ поєднує в собі одночасно функції звичного для усіх пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника.

Користуючись таким посвідченням можна одержати пенсійні кошти, провести оплату комунальних послуг, розрахуватись за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, отримати доступ до інших онлайн-сервісів. Електронні пенсійні посвідчення містять банківський платіжний додаток, який дозволяє отримувати повний спектр банківських послуг відповідно до правил платіжних систем та внутрішніх нормативних актів банківської установи. Цей документ його власник може пред'являти для користування пільгами у праві на проїзд в громадському транспорті або для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі.

Завдяки тому, що електронне пенсійне посвідчення містить графічну та електронну інформацію про власника, а також ключі електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами, отримувати документи на веб-порталах органів влади та переглядати інформацію про розмір пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески тощо. Власник такого посвідчення може подавати заяви до  органів Фонду, не відвідуючи їх особисто, а через інтернет-мережу на офіційному сайті   Пенсійного фонду України.

На даний час отримати електронне пенсійне посвідчення можуть пенсіонери з числа одержувачів пенсійних виплат через АТ "Державний Ощадний банк України". Бажаючим отримати модернізований пенсійний документ слід звернутися до районного управління Пенсійного фонду України за місцем реєстрації (проживання) та подати заяву на його виготовлення. При собі необхідно мати наступні документи: паспорт; документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; фотокартку розміром 30х25 мм.

Електронне пенсійне посвідчення буде виготовлено безкоштовно протягом 30 робочих днів.

Додаткову інформацію Ви можете отримати за адресою: м. Горішні Плавні, вул. Миру, 29, Горішньоплавнівський відділ обслуговування громадян Кременчуцького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області та за номером - 2-12-14.


Заступник начальника управління                                              С.Г.Нестеренко



Архів новин

«    Вересень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Опитування